حمایت رویانیان از مانوئل خوزه

حمایت رویانیان از مانوئل خوزه




 

 


حمایت رویانیان از مانوئل خوزه


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ژوزه مربي بزرگي است و من با قدرت از او حمايت مي‌کنم.


محمد رويانيان درباره حضورش در تمرين امروز پرسپوليس اظهار داشت: امروز به تمرين پرسپوليس رفتم تا از آخرين وضعيت تيم آگاه شوم. مي‌خواهم حس اتحاد، همدلي و رفاقت را در تيم در فاصله چند روز مانده به دربي بيشتر کنم. اين يکي از وظايف من در باشگاه پرسپوليس است.

رويانيان با بيان اينکه ناراحت است، تاکيد کرد: ناراحتي من مربوط به امروز نيست و از گذشته است و مربوط به کساني مي‌شود که در فصل نقل و انتقالات جلسه گذاشتند و گفتند ما در پرسپوليس مدير فوتبالي مي‌خواهيم. من تاکنون اين حرف را نزده بودم؛ ناراحتي من از دست افرادي است که فقط ادعا مي‌کنند پرسپوليسي هستند ولي با پول، نفوذ و مصاحبه‌ها به دنبال تخريب روحيه پرسپوليس هستند و در قلب خود مي‌خواهند ما موفق نباشيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين افراد هيچ ترسي ندارند که تخريب‌ها به بازيکنان ما لطمه بزند، ناراحتي من از اين افراد است که مي‌خواهند رويانيان موفق نشود. من کسي نيستم که بخواهم موفق شوم يا نشوم اما دوست ندارم پرسپوليس بزرگ ضربه بخورد. آقاياني که مدعي هستند پرسپوليسي‌اند نبايد عليه پرسپوليس توطئه کنند.

وي افزود: آقاياني که پرسپوليسي‌اند نبايد در اين تيم دنبال پنهان‌کاري و عليه مديرعامل باشگاه باشند. اگر من مديرعامل باشگاه باشم يا نباشم، فرقي ندارد؛ پرسپوليس بزرگ نبايد ضربه بخورد. روزي که به پرسپوليس آمدم گفتم تا‌ آخر عمرم دست از اين تيم بزرگ برنمي‌دارم. هرکجاي دنيا باشم از پرسپوليس به هر نحوي که امکان دارد حمايت مي‌کنم اما در اين بين افرادي که فوتبالي‌اند و فقط مي‌گويند ما پرسپوليسي‌ايم چرا اينقدر مخفيانه بايد ما را بزنند؟

رويانيان يادآور شد: چرا بايد در اولين شکست در فصل جاري عليه مربي شورش و موضع‌گيري کنند؟ چرا الان بايد ديگران موضع‌گيري کنند که آيا ژوزه بايد در پرسپوليس باشد يا نباشد؟ آقايان چرا مخفيانه جلسه مي‌گذاريد و مي‌گوييد رويانيان بايد از پرسپوليس برود؟ به دنبال چه هدفي هستيد؟ نمره من را هواداران بايد بدهند.

وي عنوان کرد: من کسي نيستم و از همه چيز مهمتر، پرسپوليس است. اينها نگراني و ناراحتي‌هاي چند وقت اخير من بود که در دلم نگه داشتم. من امروز آمدم تا بازيکنان را از اين کارها مطلع کنم و از برخي از اتفاقات‌ها برحذر بدارم.

مديرعامل پرسپوليس ضمن حمايت مجدد از مانوئل ژوزه گفت: ژوزه را با تأييد کميته فني به پرسپوليس آوردم. اصلا بر فرض که کميته فني تشکيل نشده و مانوئل را تأييد نکرده باشد اما من ايشان را به پرسپوليس آوردم و پاي او مي‌ايستم و از وي با قدرت حمايت مي‌کنم.

رويانيان اضافه کرد: شما به عملکرد مانوئل در چند سال قبل توجه کنيد. 20قهرماني در 12سال مگر مسئله‌ کوچکي است؟ 6 دوره در ليگ قهرمان شده و در جام‌هاي حذفي دو قهرماني دارد، عنوان سومي جام باشگاه‌هاي جهان را دارد و با تيم خود رئال مادريد را شکست داده و 4 قهرماني در سوپرليگ دارد. 4 قهرماني در جام باشگاه‌هاي آفريقا هم در کارنامه ژوزه ديده مي‌شود. ژوزه در سال 2009 مرد سال فوتبال پرتغال شده، آيا اين کارنامه بدي است؟ او در سال 2006 بهترين مربي قاره آفريقا شده، اينها مسأله کوچکي است؟

وي گفت: ژوزه با اين کارنامه به ايران آمده و آيا شايسته است که در اولين بازي با اين شکل به او بتازند و همچنان ادامه بدهند؟ قطعاً ژوزه از نتايج راضي نيست. من مي‌توانم اين افراد را تا حدودي به شما معرفي کنم، اينها استقلالي نيستند که ما را مي‌زنند حداقل مي‌توانم همين حرف را بزنم. مردم خودشان مي‌دانند چه کساني دنبال چه اهدافي هستند اما باز هم مي‌گويم اينها استقلالي نيستند. استقلالي‌ها با ما در زمين بازي رقابت مي‌کنند، کري مي‌خوانند اما دست به اين کارها نمي‌زنند. رقيب اصلي ما در فوتبال ايران، استقلال است اما آنها ما را نمي‌زنند. افرادي اين کار را مي‌کنند که از خودمان هستند. فقط بايد در اين شرايط بگويم متأسفم.

وي در پاسخ به اين سؤال که با اين شرايط چقدر به موفقيت در دربي روز جمعه اميدوار هستيد، گفت: خيلي اميدوارم در دربي موفق شويم. من با قدرت مي‌گويم به موفقيت در دربي اميدوارم.

رويانيان درباره حضور حميد استيلي در تمرين امروز پرسپوليس گفت: شب گذشته جلسه بسيار خوبي با استيلي داشتم و با او مشورت کردم. برخي از پرسپوليسي‌ها دلسوز تيم ما هستند و هميشه سعي مي‌کنم با آنها دور يک ميز بنشينم. برخي از پيشکسوتان از ما و پرسپوليس حمايت کرده‌اند و من از آنها تشکر مي‌کنم. پيشکسوتاني که عاشق پرسپوليس هستيد؛ من از شما که دلسوزانه صحبت‌هاي خود را انجام مي‌دهيد تشکر مي‌کنم اما متأسفانه برخي پشت پرده‌ها هم وجود دارد که برخي‌ از آن بي‌خبرند. امروز استيلي آمد تا به بازيکنان ما روحيه بدهد و به آنها خسته نباشيد بگويد.

مديرعامل پرسپوليس درباره دعوت علي کريمي به باشگاه گفت: چنين موضوعي نبوده و ما کريمي را نمي‌خواهيم که با او برخورد کنيم. کريمي کاپيتان پرسپوليس است و بايد مثل هميشه ظرف امروز و فردا با او خصوصي صحبت کنم. اين مسئله حادي نيست.

رويانيان در پايان درباره دستيار ايراني مانوئل ژوزه گفت: سه گزينه داريم و در حال صحبت کردن با ژوزه هستيم. ايشان بايد نظر نهايي را اعلام کند و در صورت موافقت وي اسم يکي از اين مربيان را اعلام خواهيم کرد، مهمترين مسئله اين است که ژوزه در اين باره نظر بدهد.




کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل